Tuesday, February 12, 2008

7 questions with Max





Max - Miguel Mendes de Sa Barbosa autor de ZiquiZira, 7 question with Max na chat di google.









11:43 AM me: Max author di Ziqzra



Miguel: ziquizira



11:44 AM me: Miguel Mendes de Sa Barbosa ,un nomi finu, kal ki es bu origem?

11:45 AM Miguel: bem nhas origem e di Fogo e guiné



11:46 AM me: Bu ta chinti di Praia?



11:47 AM Miguel: sim, e engraçado pamodi n ca vivi li maior part e de nha vida ( em anos), ma nha formaçon e praiende, n stuna na Scola Grande, na LDR, n odja professor Kobra ( ninguém mais ca ta lembra del) na Centro Paroquial, n ta baba prainha e quebra canela,e mi e di tchada- Praiense não?



11:49 AM me: kem ki e bu referencia (si bu tem) como pessoa e pamodi?



11:50 AM Miguel: Nha mãe. razão e tcheu di mas, tcham escodji um: amizade.



11:51 AM me: Kal ke 3 esperiencia mas fixi (ki bu podi partilha) ki bu tevi na ultimu dez ano
?

11:54 AM Miguel: Quel mas fixe e sem duvida nha filha.n tem certeza mas ques tres cuza mas fixe di ultimos 10 anos tem participaçon di nha filha.



11:57 AM me: ziquizira? bu blog, pamodi bu comessal? kuse ki ta empurrou?



11:58 AM Miguel: nha blog n comessal pam scebi cuzas qui ta interessan sem nenhum compromisso cu ningué a não ser mi e nhas amigos - qui e pa quenha n ta screbi. hji el e moda um cumpanhero pa mi, n ta usal pa critica social, futebol, pkenas, gestão de empresas, Samira, comédia, ou seja e sta fica moda um resumode cusas qu ta atcha ma ta interessam e n ta cre partilha cu nhas amigos



11:59 AM me: fazi un pergunta bu da um resposta

11:59 AM Miguel: sta dificil



12:00 PM me: tenta, about anythink



12:01 PM Miguel: cuze bu ta deseja pa praia e cv na es ano?



12:03 PM n ta deseja qui nu ta netra num novo ciclo de desenvolvimento Humano, cu menos projectos virtual, menos catchor na rua, menos lixo, mas eduação, mas respeito, mas perpesctivas pa jovem, menos fofoca, menos preconceito, mas amizade verdadeiro, menos consumismo insustentavel, menos demagogia, menos populismo, mas INTELIGENCIA. e um cinema...



12:04 PM me: tem alguem ki ta fla ma nos e aquilo ki nu ta pensa
mim ta pensa ma nos e tambe aquilo ki nu vivi ,Max bo e kuse naquilo ki bu vivi na Rio de Janeiro?




12:10 PM Miguel: Rio de Janeiro e sem duvida um lugar ki ta molda pessoas, e um cidade unic na mundo cu um natureza EXUBERANTE, um povo descontraido,num ambiente extremamete violento. Até hoje n ta analisa até que ponto ami e influenciado pa rio, cidade qui n ta curti desdi minino, e que n tive previlegio de conxi, e undi nha filha ta
vivi.N forma na rio como profissional e n panha um cusa que um posicionamento critico perante a ordem instituida, que sem duvida e um caracteristica de cariocas. Alo Rio de Janeiro, aquele abraço....

No comments: